Friday, June 11, 2010

Putus….yang ditranslate jadi kisah ak..

Aku duduk sndirian di kamarku,

Menangis kesepian kernamu(fadhil),

Kau(fadhil) tinggalkan aku,

Kau cari yang lain(Hani umirah),

Tergamakmu(fadhil) merobek hatiku,

Tapi setelah kau pergi(2009) aku…

Mendapat lebih baik(ashraf) darimu(fadhil),

Dia(ashraf) hargai aku,

Dia(ashraf) sayangi aku,

Lebih daripadamu(fadhil),

Aku ingin kau(fadhil) tahu betapaku gembira,

Tidak lagi ku bersamamu(fadhil),

Namun pastinya kau(fadhil) akan sdari,

Yang kau(fadhil) perlu cintaku…

Lagu nie sbenarnya melda ahmad yang nyanyi…aku baru taw dari bella n aisyah..bila diamati lirik dya..mcam kisah idup aku..dulula…tahun 2009..tahun ak pindah k soksek..fadhil pindah k mrsm pasir salak..

Nak taw camna ak taw pasal hani umirah..

Woi..dunia da maju..dlam ms j..huhu..erm..n ak skit pown x tergugat..taw knape..alah…dya ad hani umirah dya..ak ad ashraf hafifi ak..yang matured…walaupown jauh..erm..

Sbnarnya..ak bkan ad relationship spesel sgt pown ngan fadhil tu…just bes frend..tapi ad gak tyme dya admit aku awek dya..dulu wak2 form tu..zaman mentah..syokla bila dya ckap cam tu..tapi..bla pikiaq skrg nie..eeeeiii…gli la plak..wat eva…

Haha..now I have to compete wit him..yang ak bley idup better dari dya..dgan skolah baru n kwn baru..huh..wait n see ahmad fadhil jahari..i will prove it..haha..mcm jhat gle j ak nie..do icare..ak sbnarnya gram ngan dya yang ley lpe best friend..

Takpa..takpa…

Hehe..cam psycho j ak nie..pasai arrr….ak wat post nie sbab ak baru j dgar lagu tu..hehe..tbe2 trgat ksah lama…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THANK YOU for following nawi's daughter..