Friday, June 11, 2010

Mak ak bli buku mnarik-BONGKAR MISTERI TARIKH LAHIR ANDA

Aritu…
ak sje masok blik mak ak…skali jumpa buku karya rozzani din nie..mnarik kowt..dya men kira-kira pastu dpat kod asas n kod jutawan…kat bawah nie smer tafsiran pasal aku…

Kod asas ak 6,so…


Kekuatan aku…
Seseorg yang x suka kpada kmalasan r wat something sambil lewa..btoila tu..
Mengawal harta benda n kkayaan n mwakili ksnangan..haha..
Sangat bersopan santun ttapi mempunyai cta rasa tggi dalam idup…
Mementingkan keadilan..
N ak sesuai kja cam dalam pndidikan,kerja seni n keagamaan..
Ak akan popular dalam masyarakat..
Ska mengambil brat tentg org bawahan…ska tolong n jaga mereka..
Suka jadi phak pndamai…hahaha..
Kelemahan ak plak…
Ska berbangga n x amik kja mudah..
X dgar cakap selain org atsan..
Ska mengarah..mlakukan kja sbab ad kpntgan diri…

Kod jutawan ak plak 9…
So,ak dkategorikan ska kumpul harta..

Pastu ad plak kombinasi number..tapi ak cam pning skit ar benda nie…huhu..

Kerjaya yang sesuai ngan aku plak..
Cam professor,pensyarah guru pntadbir pgurusan..
Yang ak frust..aku x sesuai jadi pereka fesyen kowt..erm..tapi tula yang aku mnat..huhu..
Tapi..perniagaan yang ak sesuai..fesyen..so,ak still bley bkak butik..tapi bkan reka pakaian..haha..

Ksimpulan dari pembongkaran tu..aku cam sesuai untuk kja yang mlibatkan seni lukis..n ak ska mgarah…
Btoila tu..n buku nie mnarik bangat..kalo kawan2 ak nak taw pape…erm..juz kontek m dalam masa terdkat nie..bley ak gtaw pasal angpa..haha…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THANK YOU for following nawi's daughter..