Thursday, February 9, 2012

MY BACKBONES at KMTK..

assalam..post kali nieyh..pule..menceritekan tentang mereka yg gorjes..ohsem kat KMTK..
MAKA TERSEBUTLA kisah..apabila jlo start idup d kmtk..maka bermula la khidupan baru..
pada mulanye..sush crik kwn kat sni..nmpk mereka smue ng puak masing2..
n me..ngn nani jela..bestie for eva ak..ke mana saja..

BUT..jgn judge buku CHEMI tu sush..sebenarnye dlm dy menarik..
yargh!!mcm tula peribahasa ak y..BHAHAHA!!

setelah mengenali mereka..sebenarnye..mereka sgt SUPERB..FANTASTIC..smpai speechless ak kdang2 ngn prangai diorang...

SUMPAH korunk caring gile..ak bru muram skit..korunk da gelabah trok..that's whyla..ak syg GILE2 kat korunk..hee:))

let me introduce...satu2 k..sabar smuee:))
mereka..dari kiri..wani..budak cun..ieka..nani..
sahabat selamanya..mereka ad tyme sush snang ak..sjak ak masuk cni..smpy skrg..maklumla..bdak kbudayaan..hee..
wani:budak yg suke gelabah x tentu pasal..budak skola rendah aku tuh..
ieka:bile dy start bercerite..cte cinderella pown org ingat bkan cte dongeng da..
nani:kwan sush senang aku dri skola dulu..yargh!!slamanya HARIMAU MALAYA*mencarut..
ini mereka lagi..yg kekal di atyku..slamanya...
sayang2 aku nieyh..x kasik can ak posing sorunk2!!!

ok..next..mereka yg sterusnye..adlah my tutorian..*sorri..budak nieyh MUET dy band 3 j..

mereka adlah..dari kiri..men..miza..aku yg terlalu cun..jijah and amal..
yargh!!suke carik pasal..buat bising dlm DK..yg past mereka superb..walopown kdg2 nakal gile..

ok..next..biar bercrite panjang ckit pasal mereka yg di bawh2 ini..mereka telah cemburu dgan mis..sebab ak tulis sal dy j kat blog..hari itu..ok..

NAH...UTK KAU ORANG SJA YAAA!!!
utk korunk yg x kan ak lupe..melainkan kalo ak excident..langgar lori balak.smpy ilang ingatan..
tapi aku akan cube gak refresh smpy ingat korunk taw2!!*bajet sweet j*

ok..aku introduce mereka ye..jgn cube curik mereka2 ini dri aty saye..k..heee:)))


dari kiri..je..nina..mis..wawa..amal..mimi..
mereka..GENG PERAK..yg kiri tu sesat skit.. n tersasar dri perak..GANU mali..
hee..first day ak masuk sni..sgt takot ngn mereka..mereka ad puak sndiri..iaitu GENG BRASH..

maka..jlo bersendirian..takot nak tgor..sbb mereka gorjes..takot nak kawan ngn mereka..takot drg x suke..

tapi..x baek berkata bgitu kalo tdak mengenali mereka rapat2..dalam2..
CONCLUSIONNYE..setelah kenal mereka..merekalah kwan dunia akhirat aku..kawan yg gelabah gelaban tyme aku moody...sumpah korunk sweet gile tyme tu..aku x kan lupe kot..

ok..bia aku introduce mereka yg tacink sebb xd gambar dlm blog aku..walaupown xd dlm blog..tapi sentiase dalam aty kalau korunk nak taw..taw2!!


this is amal..budak tutor yg aku knal sgt frst skali..rapat ngn aku tyme frst knal skali..comel budaknye..sebb snyuman dy mahal..n dy baek sgguh...caring sgguh..kuat kempunan orgnye..hee:))
ok seterusnye..mak tiri aku yg aku introduce sblum ini...haaa..dy sgt perghh!!caring gile kot..hahaha..ssgguhnye dy mak yg baek..slalu tlg org..kalo dy nasihat memg bernas la..
SAYANG MAK!!
n ini plak..kasanova ktrg..perghh!!mnah jiwang nieyh..paling caring kalo ak sdeyh..slalu tman ak malam2..sgt sweet orgnye..maka beruntungla spe yg rapat ngn dy n rugila spe x kawan ngn dy..hee:))
dan ini mereka..bersama je skali..mereka fantastika de amor..SUPERB...GORJES...HOT!!terbaik DARI PENDANG!!haa..xd spe bole lawan drg di atyku..hee:)))

n last but not list..SATU2 NYE jejaka malaya di atyku di KMTK...
my sayang <3 <3
hee:)iklan colgate sgguh yg kat bawah nieyh...HUHUHU!!
CONCLUSIONNYE..
thanks 4 being my backbones at KMTK..sayang korunk sgt2!!x nak korunk lupekan aku..insan x seberapa ini(ayat merendah diri)BHAHAH!!

lpas nieyh..jgn lupe ak taw..kontek slalu..jgn tggal aku..taw2!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THANK YOU for following nawi's daughter..