Wednesday, March 17, 2010

A.I.S.Y.A.H


siti aisyah bt. abdul razak...
haha..x femes pown kat malaysia...mahupun seantero dunia skalipown..tpi..dya amat femes bg aku..(ayat mukadimah poyo)... ecah..aku tulis post nie specel untuk ang..sbab aku sayang ang x pnah lupe n bertuah serta suka kawan ngan ang...
rindu nak dgar ecah glak cam pontianak..
rindu tgok mke cbik ecah...
rindu nak tdor ngan asyah kat penjuru dorm..
rindu kat knangan las kte hang out kat jusco..
rindu nak dgar ecah cter bkan2,,sambil glak..n ketuk2 mja...
secara tuntasnya..

rindula kat siti aisyah a.k.a anak pontianak...
ecah.. u're ma bes frend.. although aku da pindah sekolah...aku x dpt jumpa bes frend.. cah nak taw//penah las yer,kami ad kem keindahan bersamamu..ad stu slot..sahabat...aku memg x riaula..dok ingat kat ang...haha..overla..tapi nak wat camna... mesty ang kata ak mimpi dok tulis blog pasal mimpi kat ang.. memang pown... aku mimpi ang mai skolah aku..pas2..dok wat ignore kat aku...
ily,imy,ecah!!!!!! mi-sya 4eva

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THANK YOU for following nawi's daughter..