Sunday, December 20, 2009

Aku benci,geram angry n swk2 dganny..kat sorg mnah niew…

Ak tgah lka ptg 2..khusyuk wat add math kat ofis ayah aku….tbe2 satu msej masuk…
“sherry,ni num bru ak,ayu….jom kuar sab2 nie..”
Aku x d la bengang pasl msj simple cam 2..aku x moe p…sbab wat aku skit ati j p…mesti dya nak date nye..ngan cino…bkan jeles..tapi skit ati kotttt…
Cter die cam nie..
Dulu wak2 aku f3,besela..form 4 baru msuk…aku start gatal dah wak2 2..cari target plihan..hak3..
Ptg 2,aku cam bese g ar latihan kawat bombe…da la aku sorang j pompuan..pgang plakt slaku ktue kat x diiktraf..x pla..
Tbe 2,aku tringat pg 2..ckgu salmah psan :ari nie..saye sruh f4 baru trun lthan..bg ckup kontijen
X pla…aku pown p..n aku knal ngan f4 baru yang smenya laki…huh!!!ingat ad lah sorg 2 pompuan..x pla..amanah..n aku knal ngan cino,syafiq,faes,n lpela len2..ktrg sembg2..knal2..n aku dah m le tertarik kat syafiq…ensem kowt..hik3..
Start ari 2..aku mlela rajin trun kawat..cam bodoh j smangat aku nie..
N ak da x start mnat syafiq sbab bape ari pas 2…aku dgar cte dya mnat kat kak zu,f4 baru gak..x pla..
Pas 2..aku start rapat ngan cino,ktue komander…entah rrr ..aku mle mnat die..mnat j k..x berniat pown nak kaple ngan dya..
N ari skan berlalu..aku da x slalu sembg ngan dya da..
Yg aku skit aty..aku slalu g ps,study..tapi..stu ari aku dpat taw cino knal ayu…
Xpla..n men2 jling2 kat dlm ps…
N taun 2 trus berlalu..
Wak2 f4,aku msok awal sblum ayu..bape ari pas 2..ayu msok…n dye kate dya nk cter som ting kat aku..
It ok…rpe2 nye cter yang dye nak cter 2,dye kaple ngan cino..ntah rr aku jadi skit ati…sbab dya jadi cam kawan mkan kwn plak..
Yg skit ati..dya slalu dok cter yang ap yang cino do wat sweet kat dye..
WOYYY!!!
Bkan dya x taw aku mnat cino dulu,sje j bgi aku skit ati..huh!!!!
Dah ar..lag cter lagi skit ati.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THANK YOU for following nawi's daughter..